Ogilvy a reklámról a digitális korban
Ogilvy a reklámról a digitális korban
7 500 Ft 
5 880 Ft
22

Ogilvy a reklámról a digitális korban

A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak "zaját," hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb kutatások adatait és a legsikeresebb digitális kampányok esettanulmányait felhasználva ad megalapozott tanácsokat gyakorló és leendő reklámszakembereknek. Olyan lényeges témákat tárgyal részletesen, mint az alábbiak:_x000D_
_x000D_
A MÁRKÁK ALKALMAZKODÁSA AZ ÚJ DIGITÁLIS KÖRNYEZETHEZ_x000D_
A DIGITÁLIS ÖKOSZISZTÉMA_x000D_
A FOGYASZTÓK BEVONÁSÁT EREDMÉNYEZŐ INTELLIGENS TARTALMAK_x000D_
A LEGFONTOSABB CSATATEREK: A KÖZÖSSÉGI MÉDIA, A MOBILTARTALMAK ÉS A FOLYAMATOS KERESKEDELEM_x000D_
A MÁRKÁK, A DIGITÁLIS TARTALMAK, A KÖZÖSSÉGI TÉR ÉS A TÁRSADALOM KÖZTI VISZONY_x000D_
A KREATÍV TECHNOLÓGIÁK HATÉKONY ALKALMAZÁSA_x000D_
A BIG DATA JELENTŐSÉGE_x000D_
AZ INTERNET ÉS A FELTÖREKVŐ PIACOK
Szerző:
Miles Young
7 500 Ft 
5 880 Ft
Kezdete: 2024.03.22   A készlet erejéig!
Kedvezmény 22
Megtakarítás 1 620 Ft