Marketingstratégia /A tervezés gyakorlata és elmélete
Marketingstratégia /A tervezés gyakorlata és elmélete
6 950 Ft 
6 151 Ft
11

Marketingstratégia /A tervezés gyakorlata és elmélete

Nehéz lenne olyan szakterületet találni, amelyet korunk - a XXI. század elejének - nagyléptékű és egyre gyorsuló változásai érintetlenül hagynak. A marketing terén is így van ez. Ez persze nem azt jelenti, hogy nincsenek időtálló alapelvek, megközelítések - csak éppen időről időre más kontextusba kerülnek, emiatt célszerű azokat újraértelmezni: olykor módosult, máskor változatlan tartalommal, de újszerű alkalmazási területen jelenhetnek meg a szemünk előtt. Józsa László ezt a munkát végzi el szakavatott módon, nagy tapasztalattal és kiváló érzékkel, amikor a marketingstratégiák készítése és megvalósítása terén bevált, ismert módszereket elhelyezi ebben a XXI. század eleji turbulens üzleti környezetben. A könyvben rendszerezett ismeretanyag egyaránt hasznos útmutató azoknak a diákoknak, akik most kezdik hosszú menetelésüket a marketing izgalmas világában, és azoknak a gyakorló marketingeseknek is, akik az óhatatlanul rutinná váló napi munka mellett szeretnék megújítani, kontrollálni szakmai ismereteiket. Ehhez kínál hasznos és élvezetes utazást a könyv, amelyet minden érdeklődőnek őszintén tudok ajánlani._x000D_
_x000D_
Prof. Dr. habil. Dinya László_x000D_
_x000D_
egyetemi tanár_x000D_
_x000D_
Károly Róbert Főiskola, Szegedi Tudományegyetem
Szerző:
Józsa László
6 950 Ft 
6 151 Ft
Kezdete: 2024.03.22   A készlet erejéig!
Kedvezmény 11
Megtakarítás 799 Ft